måndag 16 april 2012

SOYGURT TROPISKA FRUKTER

Titta titta vad jag hittade häromdan! En ny (tror jag? Har aldrig sett den förut i alla fall) soygurt från Carlshamn, med smak av tropiska frukter. I mina unga dagar så älskade jag just denna smak på yoghurten, så jag blev jätteglad! Var självklart tvungen att testa.




























Den var JÄTTEGOD. Bra och fruktig smak och den levde verkligen upp till mina förväntningar. Fint att den är i bägare också, det blir liksom lite barndomskänsla över det hela. Plus att förpackningen är jättefin! Runt 15 kronor betalade jag för soygurten, om jag minns rätt. Finns på Coop Backaplan i Göteborg.

Ida

3 kommentarer:

Hannah Kapstad sa...

Jag smakade den och den är så underbart god tycker jag :) Älskar den friska smaken och att den är lite syrlig men ändå len :)

ida sa...

haha ja, verkligen bra beskrivning där! den är bäst!

C.Laïka sa...

Får cravings av detta. Denna är ju helt fantastisk. GOOOOOTT