torsdag 10 februari 2011

BLÅ BANDS BOLOGNESE OCH PAELLA

Jag vet inte om jag är efter, men nu har jag i alla fall provat Blå bands vegetariska Bolognese och deras vegetariska Paella.

Paellan var ingen hit. Den funkade, men den påminde alldeles för mycket om bulgur-röran som jag får i skolan väldigt ofta. Jag är aningen trött på'n. Bolognesen däremot var ganska awesome, ingen smakupplevelse kanske, den smakade inte så mycket, men jag kryddade själv och det blev kanon. Bra att äta om man har bråttom eller hänger på festival (vilket jag för övrigt saknar, särskilt Emmabodafestivalen. Där finns så jävla värd veganföda).


Snodde bilden härifrån

Anna

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hej! Jag undrar vad det finns för veganmat på Emmabodafestivalen, har letat som en galning för att få reda på vad som finns (ska dit i sommar), skulle vara jättesnällt om du svarade! :)

ida och anna sa...

Absolut! Kolla in http://veganblogg.blogspot.com/2011/02/emmabodafestivalen.html

Anna